ForKids.org.ua » Школа » Приклади есе на тему: “Ґаджети чи реальне спілкування?”

Приклади есе на тему: “Ґаджети чи реальне спілкування?”

Твір. Гаджети та реальне спілкування

Перечитайте кілька творів про ґаджети та реальне спілкування, обдумайте їх, скористайтеся тезами, щоб зробити свій твір унікальним.

Есе: Ґаджети чи реальне спілкування?

У сучасному світі ґаджети стали невід’ємною частиною нашого життя. Ми використовуємо їх для роботи, навчання, розваги та спілкування. Але чи не замінюють вони реальне спілкування з людьми?

Ґаджети дають змогу нам підтримувати зв’язок із друзями та родичами, які живуть далеко. Ми можемо ділитися новинами, фотографіями, відео та думками. Або знайти нових друзів за спільними інтересами або навчатися від експертів у різних галузях.

З іншого боку, ґаджети можуть відволікати нас від реального життя та людей, які поруч. Наприклад, ми можемо пропустити важливі моменти, сигнали та емоції чи стати залежними від ґаджетів та соціальних мереж.

Я вважаю, що ґаджети не мають замінювати реальне спілкування, а лише доповнювати його. Тому важливо знайти баланс між віртуальним та реальним світами, а також цінувати та поважати людей, які нас оточують.

Не знаєте, як написати твір, виконати будь-яке інше завдання чи підготуватися до іспиту або НМТ? 🤷
Ми маємо рішення для вас!👇

Переваги Buki School:

  • низькі ціни за індивідуальні заняття;
  • безкоштовний перенос занять;
  • 1 урок в подарунок 🎁 при придбанні пакету уроків;
  • індивідуальні заняття 1:1 з професійним викладачем;
  • індивідуальний підхід до програми навчання відповідно до цілей.

Твір: Ґаджети чи реальне спілкування?

Сучасне життя інтенсивно розвивається, разом з ним рухаються всі й усе: люди, культура, історія тощо. Звичайно, для того, щоб не відставати від життя, тримати «руку на пульсі», бути актуальним і орієнтуватись у сучасному суспільстві, кожен індивідум повинен уміти користуватися  ґаджетами.

Сучасні технології – це чудова можливість у спілкуванні без часових, просторових обмежень. Вони незамінні помічники, які полегшують роботу, уможливлюють навчання за будь-яких обставин. І 2024 рік є тому яскравим доказом, коли в умовах пандемії навчання відбувалось лише дистанційно в багатьох країнах. Саме з допомогою ґаджетів учні мали змогу здобувати знання, розвивати комунікативні здібності, займатися самоосвітою та саморозвитком. Але… Як завжди, є маленьке «але». Адже далеко не всі учні в цей час здобували освіту, і не лише через відсутність технічних умов. Частіше діти використовували власні ґаджети не для навчання, а заради розваг. Тому можна дійти висновку: питання користі чи шкідливості ґаджетів неоднозначне, і, в першу чергу, залежить від кожного індивідуально. Та все ж таки необхідно згадати як позитивні, так і негативні аспекти проблеми: ґаджети чи реальне спілкування?

Висловлю суб’єктивну думку про те, що первинне покликання ґаджетів – полегшувати роботу, інтесифікувати виконання будь-яких завдань, відступає на другий план, якщо їх використовувати безвідповідально або ж неконтрольовано. Внаслідок цього маємо найстрашнішу хворобу ХХІ ст. – залежність від ґаджетів, що призвело до того, що сучасна людина потрапила під їх цілковитий контроль. Смартфони, планшети, комп’ютери прив’язали людей соціальними мережами, іграми, позбавляючи їх вільного часу. Занурююсь в ірреальний світ, особистість втрачає відчуття реальності. Адже у вигаданому світі все набагато простіше, там можна не дотримуватись певних правил, не слідкувати за нормами поведінки у суспільстві, мрії стають доступнішими. Після такої «казочки» важко повертатись до дійсності, у якій, окрім бажань та мрій, є обов’язки та відповідальність. Така «відірваність» від реальності, яка контролює мозок, забирає вільний час, гальмує саморозвиток, як на мене,  найбільший «мінус»  ґаджетів. Що ж до «плюсів», звичайно, неможливо недооцінити доступність, необмеженість, свободу у спілкуванні, інформативну вичерпність. Саме те, що вимагає від кожного з нас сучасне навчання, рентабельна праця тощо.

На цьому можна було б закінчити порівнювати ґаджети та реальне спілкування, але не можу не сказати про те, що безпосереднє спілкування, на мій погляд, разом з емоціями, зоровим контактом завжди буде більш результативним, ніж опосередковане. Коли розмовляєш з людиною віч-на-віч, розумієш як вона інтерпретує твоє повідомлення: зі знаком + чи -. Це дає можливість, у разі потреби, довести власну думку, переконати, аргументувати, досягти компромісу в рішенні питання. Або ж, навпаки, краще зрозуміти свого опонента.

Зрозуміло, що світ не стоїть на місці: він змінювався, змінюється і буде мінятись. Гаджети стали незамінними нашими помічниками, ними ми користуємось щодня, але ми самі повинні контролювати цей процес, а не підпадати під владу штучного інтелекту. Та як би там не було, сподіваюсь реальне, живе спілкування ніколи не втратить своєї актуальності за будь-яких обставин у всі часи.

Напишіть ще у творі про позитивні сторони використання ґаджетів такі:

  • Ми можемо легко та швидко зв’язатися з будь-ким у будь-якій точці світу. Ми можемо бачити та чути наших друзів та родичів, навіть якщо вони далеко від нас.
  • Ми можемо отримувати доступ до безмежної кількості інформації та знань. Ми можемо навчатися новому, розвивати наші навички та таланти, знаходити відповіді на наші запитання.
  • Ми можемо розважатися та відпочивати за допомогою ґаджетів. Ми можемо слухати музику, дивитися фільми, грати в ігри, читати книги, переглядати меми та інше.

Напишіть ще у творі про негативні сторони використання ґаджетів такі:

  • Ми можемо втратити інтерес до реального життя та людей, які нас оточують. Ми можемо стати самотніми, замкнутими, апатичними та депресивними.
  • Ми можемо зазнавати стресу, тривоги, невпевненості та низької самооцінки через порівняння себе з іншими в соціальних мережах. Ми можемо також ставати жертвами хейтерів, тролів, булінгу та кіберзлочинності.
  • Ми можемо погіршити наше фізичне та психічне здоров’я через надмірне використання ґаджетів. Ми можемо мати проблеми зі зором, слухом, поставою, сном, пам’яттю, увагою та концентрацією.

Наведений твір є лише прикладом!

Залежно від завдання, яке ви отримали від свого вчителя, вам потрібно змінити структуру та змісту вашого твору. Необхідно звернути увагу на завдання та його вимоги, та пристосувати зміст твору до цього.

Головне — це створити зрозумілий та цікавий текст, який демонструє вашу здатність мислити та висловлювати свої ідеї.

Кілька тез, які можна використати в творі на тему “Ґаджети чи реальне спілкування?”:

  1. Ґаджети створюють ілюзію спілкування, але часто відбирають увагу від реальних людських зв’язків.
  2. Реальне спілкування надає можливість відчути емоції, тон голосу та жести, що неможливо передати через ґаджети.
  3. Ґаджети можуть змушувати людей відчувати відчуження та відсутність спільності через відсутність фізичного контакту.
  4. Реальне спілкування сприяє розвитку міжособистісних навичок, таких як емпатія та сприйняття.
  5. Заглиблюючись у гаджети, люди часто втрачають здатність до ефективного спілкування очі до очі.
  6. Ґаджети можуть бути корисними для зв’язку на відстані, але вони не можуть замінити фізичну близькість і тепло спілкування в реальному часі.
  7. Реальне спілкування сприяє формуванню глибоких та значущих зв’язків між людьми.
  8. Занадто велика залежність від ґаджетів може призвести до відчуття соціальної ізоляції та відчуження.
  9. Використання ґаджетів у спілкуванні може знижувати рівень співчуття та сприйняття емоцій.
  10. Розумне поєднання ґаджетів і реального спілкування дозволяє людям зберігати баланс між сучасними технологіями та людськими відносинами.

Зауваження!

Рекомендується перевіряти написання та граматику зазначених тут матеріалів у професійних вчителів чи репетиторів перед їх використанням.

Вам сподобалося?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Середня оцінка: 5 / 5. Кількість голосів: 7

Голосів поки немає! Будьте першими, хто поставить оцінку!

Навігація по записам:

Поділіться або збережіть собі цей запис: