Перечитайте кілька творів роздумів над віршом “Крила” Ліни Костенко, обдумайте їх, скористайтеся аналізом, щоб зробити свій твір унікальним.
Твір на тему: Нащо крилатим ґрунт під ногами
У вірші «Крила» Ліни Костенко ми знаходимо філософські роздуми про природу людської душі. Вона нагадує нам, що, хоча людина не може літати фізично, вона має крила духу, що складаються з правди, чесності, і віри. Під час читання вірша ми стикаємося з риторичними запитаннями, які ставлять перед нами питання про суть людського існування і його можливості.
Кожна людина має свої «крила» — цілі, мрії, ідеали, які надають їй силу й наполегливість у подоланні перешкод. Ці «крила» дають нам можливість відчувати свободу й рухатися вперед, незважаючи на буденність життя та обставини, які нас оточують.
Крилатий ґрунт під ногами нагадує нам про наші внутрішні сили й можливості, які ми завжди маємо в собі. Вірш Ліни Костенко закликає нас не забувати про ці «крила» й завжди намагатися підніматися вище, долати власні межі й надіятися на свій власний внутрішній потенціал.
Крилатий ґрунт під ногами є символом нашої внутрішньої сили та потенціалу, що допомагає нам здійснювати наші мрії та досягати поставлених цілей.
Есе на тему: Нащо крилатим ґрунт під ногами
У творі «Крила» Ліни Костенко глибоко прониклива філософія та спроба розкрити духовну сутність людини через образ крил. Основна ідея полягає в тому, що кожна людина, хоча й не може літати фізично, але має свої внутрішні крила, які дають їй можливість розвиватися, мріяти, відчувати вільність духу.
Крила у вірші символізують різні якості та духовні цінності, такі як правда, чеснота, довіра, кохання, мрія, віра, творчість. Вони підкреслюють, що навіть у найскромніших людях може бути щось найцінніше, що дозволяє їм піднятися вгору, незалежно від обставин.
Кожен рядок вірша переповнений філософським змістом, піднімаючи питання сутності людини, її місця у світі та її потенціалу. Кожен із нас має свої крила, які можуть допомогти нам піднятися вгору, долати перешкоди та досягати найвищих цілей.
Через образ крил вірш «Крила» надихає на роздуми про значення життя, глибину душі та внутрішню силу, яка завжди знаходиться в кожній людині, чекаючи на свою можливість злетіти до висот.
Не знаєте, як написати твір, виконати будь-яке інше завдання чи підготуватися до іспиту або НМТ? 🤷
Ми маємо рішення для вас!👇
Переваги Buki School:
- низькі ціни за індивідуальні заняття;
- безкоштовний перенос занять;
- 1 урок в подарунок 🎁 при придбанні пакету уроків;
- індивідуальні заняття 1:1 з професійним викладачем;
- індивідуальний підхід до програми навчання відповідно до цілей.
Наведений твір є лише прикладом!
Залежно від завдання, яке ви отримали від свого вчителя, вам потрібно змінити структуру та змісту вашого твору. Необхідно звернути увагу на завдання та його вимоги, та пристосувати зміст твору до цього.
Головне — це створити зрозумілий та цікавий текст, який демонструє вашу здатність мислити та висловлювати свої ідеї.
Аналіз вірша «Крила» Ліни Костенко
На думку Костенко, людина має крила, але як птах не літає, бо людські крила зроблені не з пуху, а з правди, чесності, довір’я, вірності в коханні, з вічного поривання, зі щедрості та турботи, з пісні, з надії, з поезії, зі мрії. Але чому людина має крила, а не може полетіти? Це вже залежить від неї самої, її прагнення, бажання, цілеспрямованості, наполегливості.
Короткий аналіз поезії:
- Тема: розповідь про духовно багату людину.
- Головна думка: «Людина нібито не літає… а крила має»; утвердження ідеї про те, що духовне багатство — найбільший скарб у житті.
- Ідея: уславлення духовних поривань людини.
- Художні засоби:
- Епітети: «вічного поривання».
- Риторичні запитання: «А як же людина?», «А що ж людина?».
- Риторичні оклики: «А крила має!»
- Рефрен: А крила має. А крила має!
- Анафора: «То буде…”, «У кого…”, «або з…”
- Порівняння: «крила, не з пуху-пір’я, а з правди, чесноти й довір’я»
- Антитеза: «Землі немає, то буде небо».
- Заперечувальне порівняння: «Немає поля, то буде воля», «Немає пари, то будуть хмари».
Зауваження!
Рекомендується перевіряти написання та граматику зазначених тут матеріалів у професійних вчителів чи репетиторів перед їх використанням.